1 oktober 2014

Ich bin... typ.

Detta år har jag haft den angenäma turen att få vara i Berlin två långhelger. Dels med frun, dels med fotokamrater på gatufotoevent. Senast var för drygt två veckor sedan. En del av mina bilder på Instagram kommer nu av naturliga skäl från denna mycket speciella stad. En stad som jag lärt mig (till min egen förvåning) att mer eller mindre älska.

Ett urval av de gatufoto-bilder jag tagit i Berlin och sedan gjort om för Instagram. Och du kan se fler av mina bilder på mitt Instagramkonto. Klicka bara på mitt kontonamn (@GunnarFNovik), så kommer du rätt.

Got you covered
Mirrored


Puddling
Ready to shoot
Och en av mina absoluta favoriter.
Into camera




Dessutom, för att du ska se skillnaden, ett exempel på hur stora bilden egentligen ser ut.
Into camera


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar