19 april 2016

Fyrkantig vecka.

Det var ju en Photowalk i Göteborg i helgen. De bilderna ber jag att få återkomma till vid senare tillfälle - jag måste få lite tid att sortera och ta fram de först. Men veckan på Instagram har varit intressant, bland annat eftersom en hel del av gatufotobilderna kom från en småstad...

Var medverkande i SR Sjuhärad för exakt en vecka sedan. Jag var inbjuden av min gamla arbetsplats för att tala om gatufotografi eller street photography. Om du vill kan du lyssna på inslaget, klicka här och ta dig fram till 2 h och 39 m i inslaget.


Lite knöligt är det att visa hur jag brukar göra klockan halv nio en tisdag morgon i en lite mindre stad - det är helt enkelt lite för få människor ute. Men några bilder fick jag mellan snacket i radion


Så här, sex bilder från förra veckans Instagram (mitt konto @GunnarFNovik), varav de fyra första är tagna denna soliga tisdag morgon i Borås.



Nailing my phone
Being alive


A walk in the park
A cold sunny morning
FC nerd + photobomb
Glasses of wine
#blogg100 - 050



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar