21 juli 2016

Bildande länkar.

För dig som vill se några fler av mina bilden, finns de på i huvudsak tre ställen. Min gatufoto-blogg, på Flickr och på Instagram. Sedan går det att leta upp fler ställen, såsom Facebook med mera. Men de ovan nämnda är de enklaste platserna att bläddra bland bilderna på.

På gfnstreet.wordpress.com, min gatufotoblogg  skriver jag lite mer om bilderna. Här finns även de olika foto-portfoliorna från storstäderna...
Skärmdump gfnstreet.wordpress.com
På bildsamlar-sidan Flickr har jag också lagt ut en hel del bilder från mina fotovandringar. Här är det bilder i första hand och rätt lite text.
Skärmdump www.flickr.com/photos/gunnarfnovik-street/

På Instagram har jag under en längre tid försökt lägga ut en bild om dagen. Just på sommaren kan detta kanske inte alltid ske, i alla fall inte när jag är på resande fot. Ofta är bilderna liksidigt fyrkantiga, ibland i stående eller liggande format.
Skärmdump www.instagram.com/gunnarfnovik/
Varsågod och bläddra. Och kommentera gärna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar