14 januari 2017

Färg för livets skull.

Den som följt mig på min "fotoresa" vet att jag det senaste året arbetat mest i färg. Det är säkert så att jag kommer att göra en hel del svartvitt även i framtiden, men just nu känns färg som det som kommer att dominera mitt fotoliv.... ja, resten av mitt liv.

Först en bild som jag gjort i båda variationerna, sedan några bilder som bara kan vara i färg...

Min fråga är: Gillar du detta med färg?
Thunderclouds


Thunderclouds


Downhill Lisbon night
Och längst ner en skärmdump från mitt Flickrkonto, där det tydligt syns att färg är det jag föredrar numera. Men vad tycker du?
Background clowns


My beach


Destination dreaming


Down the alley


In mom's lap













från mitt Flickrkonto: 

www.flickr.com/photos/gunnarfnovik-street

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar