14 juni 2017

Snygg stolthet.

Var på West Pride och fotograferade lite i lördags. Dessa är de första sex bilderna jag tog fram. De blev helt ok.

Roligt också att efter att jag lagt ut en av bilderna på Instagram, fick jag en förfrågan om att dela en av bilderna av mannen till en av de deltagande. Naturligtvis gjorde jag det.
Happy Mickey

Presenting pride, GFN
Presenting pride

Silence is death, GFN
Silence is death

Colored kid, GFN
Colored kid

Dancing on the roof, GFN
Dancing on the roof

Do you see me? GFN
Do you see me?

4 kommentarer:

  1. Gillar den där sista bilden, skarpt och oskarpt tillsammans. Både ock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja, lite symbolik ville jag att det ska finnas i den också...

      Radera
  2. Härligt att du fångade så mycket liv i bilderna. Riktigt fina!

    SvaraRadera