7 januari 2015

Första veckan klar, bildligt talat.

Sedan 24 februari förra året har jag nästan varje dag lagt ut en gatufoto-bild på Instagram. Det var några dagar i Grekland förra sommaren då vi var utan uppkoppling som det blev ett uppehåll. Jag vill gärna fortsätta med mina dagliga uppdateringar, vilket även årets första sju dagar är bevis på.

Från Nyårsdagen till idag, här är mina första sju dagliga Instagram-bilderna för 2015: 

1/1 Tag along
2/1 The inbetweeners
3/1 Got Zara
4/1 All yellow
5/1 Helping hand
6/1 In the booklet
7/1 Hesitant

Adressen till mitt Instagramkonto är:

http://instagram.com/gunnarfnovik/












Skärmdump från Imagination out of ordinary



Och vill du se mina bilder i ett något större format, finns de i huvudsak på tre ställen:
Facebook - på GFNStreet     

Flickr - på min hemsida GunnarFNovik Street 

Wordpress - på min hemsida för bara några få utvalda gatufoton

GFN Street "Imagination out of ordinary"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar