7 maj 2015

Tillbakablickstorsdag: På några år.

Det händer en del på 31 år. Eller på 13 år. Eller varför inte fem år? 
Det är bilderna som avslöjar allt som hänt. Här tre bilder på mig och mina fyra syskon. Dels ett när jag bara är drygt två år gammal, dels ett när vi alla passerat 30. Och till sist en bild för bara fem år sedan...
taget i fotostudio 1961











Personligen gillar jag flugorna mest...
Trots tidens tänder går det väl att se vem som är vem av oss? 
Taget vid vår sommarstuga på Nösund, Orust juli 1992.
Jag tror att min svägerska Andrée tog bilden
Eva, Axel, Folke, Bengt och jag Gunnar.














Och till sist en bild när vi firade syrrans 60-årsdag:
Bollebygd 2010, min kamera, min fru eller Andrée tog bilden




#blogg100 - 68
PS - För övrigt anser jag att BABALAS är ett bra #nyord för svår baksmälla. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar