24 maj 2016

Delmål ett är nått.

Märkligt detta med hur en utmaning antingen kan vara svår att genomföra eller relativt lätt. Det är oftast inte förrän du tagit dig an en utmaning förrän du vet hur tufft det kan vara. Och för mig som blev det enklare än jag trodde i år. För detta är nämligen inlägg 101 sedan 1 mars i bloggutmaningen Blogg100.


Förutom ett introduktionsinlägg i årets utmaning 29 februari (som jag inte räknar med i utmaningen) har jag med detta inlägg lyckats skriva/producera mer än 100 inlägg, och det redan dag 85. Det beror naturligtvis på att jag vissa dagar skrivit/lagt ut mer än ett inlägg. För er som inte har hundra (!) koll på vad blogg100 går ut på, är det att från 1 mars skriva minst ett inlägg om dagen i sammanlagt 100 dagar. Det vill säga, vi är inte i mål med utmaningen i sig. Men 100 inlägg, det har jag redan skrivit.

#blogg100 - 85b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar