26 april 2017

Snyggt paketerade bilder.

Är ju gatufotograf. Och mån om att det ska finnas plats att visa bilderna. För detta använder jag flera olika webb-baserade alternativ. En av dem är lite snyggare än de andra...

Flickr, Wordpress, Instagram och andra. Det finns många olika sätt att visa sina bilder på. Ändå har jag letat efter ett system som har en enklare design och samtidigt lyfter bilderna bättre. Där det är enklare att som besökare att först få en överblick att de olika undersidorna med bilder och sedan snyggt se enskilda bilder.

För en tid sedan hittade jag denna lösning, som jag hittills tycker är den snyggaste lösningen. Det finns ett gratis-läge hos Portfoliobox (som siten heter) och då får du ladda upp ett mindre antal bilder.För mig är detta bra eftersom det blir ett urval av bilderna på detta vis.

Om detta är något för dig kan du skaffa ett eget bildalbum på webben genom denna länk (klicka).

Blogg100 - dag 57b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar