28 januari 2018

Tre väggar.

Så har jag haft mitt vernissage på gatufotobilder. På de tre väggarna fick jag till slut upp mina 41 bilder (hade planerat för 42, men...). London, Chicago, Berlin, Lissabon och Göteborg. Och jag har redan sålt bilder, så det får nog räknas som lyckat.

Det var förra tisdagen som öppnandet av utställningen skedde, i Konstklubben på SVT/SR i Göteborgs regi. Har ofta sett bilder på deras väggar, inte trodde jag att en dag var det min tur. Redan fått fin respons så jag känner mig ok, även om en som kreatör alltid ser de små detaljerna som stör. Nå, jag är ändå nöjd.

Här är några bilder jag tog, när utställningen var färdighängd. Enjoy.
Göteborgsväggen


Chicagoväggen


London/Lissabon/Berlin


London/Lissabon/Berlin

4 kommentarer:

  1. Wow så coolt - och att bilderna redan är sålda - än roligare ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, speciellt. Fast bara sålt några stycken bilder. I en fin dröm har jag sålt alla... :)

      Radera
  2. Massa wow på det här! Superkul att du har sålt och en fråga: hur länge hänger du kvar där?!

    SvaraRadera
  3. Tack Malin.
    Tre veckor, t o m 12 februari

    SvaraRadera