17 mars 2018

En lång kväll.

Vi gick en lååååång barrunda, jag och min vän Daniel. I Amsterdam finns det tillräckligt med ställen och öppna människor för att två gatufotografer ska få en barrunda för livet. Han pekar på mig ibland (Daniel) och säger: "Den mannen var jag med på längsta kvällen i mitt liv". Inte helt sant, det var han som drog med mig. Eller hur det var.
A beer moment



Nära järnvägsstationen hittade jag i alla fall ett underbart litet genever-ställe, någon gång i början av kvällen. Det satt lite äldre män där, bland dem denna man som mest tittade längtansfullt ut genom fönstret.








Vi testade också genever (se flaskorna i fönstret bakom mannen) på det aktuella stället. Fråga oss gärna om vi rekommenderar det...

#b100g - dag 17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar